Ładowanie
Nazwa usługi: Zaświadczenie o zgodności budowy z ustaleniami planu miejscowego
   
Kogo dotyczy: Osoby fizyczne i prawne
   
Podstawa prawna: Ustawa
z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.)
- Art. 48b
Ustawa
z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2000)
- Art. 217
   
Lista dokumentów wymaganych do realizacji usługi:
  • Wniosek
  • Projekt techniczny lub koncepcja (opis i rysunek) określający rodzaj i charakterystykę obiektu budowlanego wraz z charakterystycznymi wskaźnikami i parametrami inwestycji
  • Potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej
   
Opłaty: Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia wynosi 17 zł .

W przypadku składania dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa (przy reprezentowaniu wnioskodawcy przez pełnomocnika) należy uiścić opłatę skarbową w wysokości 17 zł .

Opłatę skarbową uiszcza się na rachunek bankowy Urzędu Gminy Izabelin (Nr Konta: 31 1020 1026 0000 1102 0023 6034 PKO BP SA II O/Warszawa), bądź bezpośrednio u inkasenta w Biurze Obsługi Mieszkańca.
   
Czas realizacji: Do 7 dni
   
Tryb odwoławczy: Odmowa wydania zaświadczenia bądź zaświadczenia o treści żądanej przez osobę ubiegającą się o nie następuję w drodze postanowienia, na które przysługuje zażalenie. Oznacza to, iż w przypadku odmowy wydania zaświadczenia wnioskodawcy przysługuje prawo wniesienia zażalenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał postanowienie.
   
Wybór  podmiotu:
Liczba odwiedzin: 161