Ładowanie

 

Nazwa usługi: Zgłoszenie Jubileuszu Długoletniego Pożycia Małżeńskiego
   
Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Gminy Izabelin

ulica 3 Maja 42
05-080 Izabelin C
tel. 22 722 83 30



   
Wymagane dokumenty:
  • Wniosek Zgłoszenia Jubileuszu Długoletniego Pożycia Małżeńskiego
   
Sposób załatwienia sprawy: Jubilaci zgłaszają swój jubileusz w Urzędzie Gminy Izabelin wraz z prośbą o przekazanie informacji o tym fakcie do Wojewody, celem wszczęcia przez niego procedury.
Wojewoda przedstawia Wniosek o nadanie Medalu za Długoletnie Pożycie Małżeńskie Prezydentowi Rzeczypospolitej Polskiej, nie wcześniej niż w roku kalendarzowym, w którym osoby proponowane do odznaczenia obchodzić będą 50 rocznicę zawarcia związku małżeńskiego. Jeżeli rocznica ta przypada w styczniu lub lutym danego roku, wnioski można przedstawiać od dnia 1 listopada roku poprzedzającego.
O nadaniu medali jubilaci zostaną powiadomieni listownie przez kancelarię Prezydenta RP. Odznaczenia zostaną wręczone jubilatom w imieniu Prezydenta RP przez Wójta Gminy Izabelin, po otrzymaniu medali od Wojewody Mazowieckiego.
   
Kogo dotyczy: Procedurę nadania Medalu za Długoletnie Pożycie Małżeńskie mogą zainicjować jubilaci zamieszkali w gminie Izabelin, którzy przeżyli w jednym związku małżeńskim 50 lat.
   
Opłaty:

Nie dotyczy


Brak

   
Czas załatwienia sprawy: Uzależniony od czasu rozpatrywania sprawy przez Biuro Wojewody i Kancelarię Prezydenta RP (minimum 6 miesięcy).
   
Tryb odwoławczy: Nie dotyczy
   
Podstawa prawna: Ustawa
z dnia 16 października 1992 r. o orderach i odznaczeniach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1031)
Rozporządzenie
Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 15 grudnia 2004 r. w sprawie szczegółowego trybu postępowania w sprawach o nadanie orderów i odznaczeń oraz wzorów odpowiednich dokumentów (Dz. U. z 2004 r. Nr 277 poz. 2743 z późn. zm.)
   
Formularz elektroniczny:
   
Formularz tradycyjny: Zgłoszenie Jubileuszu Długoletniego Pożycia Małżeńskiego.pdf
   
Uwagi: