Ładowanie

 

Nazwa usługi: Zaświadczenie o zameldowaniu lub wymeldowaniu
   
Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Gminy Izabelin

ulica 3 Maja 42
05-080 Izabelin
tel. 22 722 89 30



   
Wymagane dokumenty:
  • Wniosek o wydanie zaświadczenia (pełny odpis danych /cząstkowy odpis danych dotyczących zainteresowanej osoby) złożony osobiście w Wydziale Spraw Obywatelskich lub w formie dokumentu elektronicznego cytowanej ustawy o informatyzacji.
  • Dowód osobisty lub paszport (do wglądu)
  • Dowód uiszczenia opłaty skarbowej za wydanie zaświadczenia
   
Sposób załatwienia sprawy: Usługa umożliwia wysłanie do właściwej instytucji publicznej wniosku uzyskanie zaświadczenia o zameldowaniu lub wymeldowaniu.
   
Kogo dotyczy: Osoby fizyczne
   
Opłaty:

Opłata skarbowa w kwocie 17 zł.
Obowiązek wniesienia opłaty powstaje z chwilą złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia. Opłatę można uiścić w Biurze Obsługi Mieszkańca urzędu lub na konto urzędu.
Nie podlega opłacie skarbowej wydanie zaświadczenia w sprawach określonych w art. 2 ustawy o opłacie skarbowej.

Opłata skarbowa (17.00 zł.)
Musisz się zalogować aby dokonać płatności on-line

   
Czas załatwienia sprawy: Wydanie zaświadczenia w terminie do 7 dni od daty wpływu wniosku.
W przypadku odmowy - wydanie postanowienia o odmowie wydania zaświadczenia.
   
Tryb odwoławczy: W przypadku odmowy wydania zaświadczenia przysługuje wniesienie zażalenia na postanowienie do Wojewody Mazowieckiego, Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, w terminie 7 dni od dnia jego doręczenia, za pośrednictwem Wójta Gminy Izabelin.
   
Podstawa prawna: Ustawa
z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.)
Ustawa
z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2022 r. poz. 2142 z późn. zm.)
Ustawa
z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2022 r. poz. 1191 z późn. zm.)
   
Formularz elektroniczny:
   
Formularz tradycyjny: Wniosek o wydanie zaświadczenia o zameldowaniuwymeldowaniu .pdf
   
Uwagi: