Ładowanie

 

Nazwa usługi: Udostępnianie dokumentacji związanej z dowodami osobistymi
   
Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Gminy Izabelin

ulica 3 Maja 42
05-080 Izabelin
tel. 22 722 89 30



   
Wymagane dokumenty:
  • Dowód uiszczenia opłaty tytułem udostępnienia dokumentacji w kwocie 31 zł (jeżeli strona jest obowiązana do ponoszenia kosztów administracyjnych)
  • Dokumenty potwierdzające interes prawny w udostępnieniu danych (jeżeli podstawą wystąpienia jest posiadane uprawnienie)
  • Wniosek o udostępnienie dokumentacji związanej z dowodem osobistym, którego wzór określa załącznik nr 4 do rozporządzenia MSWiA z 7.10.2011 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 1604)
   
Sposób załatwienia sprawy: Uzyskanie dokumentacji związanej z dowodem osobistym
   
Kogo dotyczy: Osoby fizyczne
   
Opłaty:

31 zł za dokumentację związaną z jednym dowodem osobistym.

Opłata za udostępnienie dokumentacji związanej z dowodami osobistymi (31.00 zł.)
Musisz się zalogować aby dokonać płatności on-line

   
Czas załatwienia sprawy: Nie później niż w ciągu miesiąca od dnia złożenia wniosku
   
Tryb odwoławczy: Odwołanie od decyzji administracyjnej o odmowie udostępnienia dokumentacji związanej z dowodami osobistymi przez organ gminy lub konsula Rzeczypospolitej Polskiej składa się w terminie 14 dni do właściwego miejscowo wojewody za pośrednictwem organu, który wydał decyzję.
   
Podstawa prawna: Ustawa
z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 671)
Rozporządzenie
Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 października 2011 r. w sprawie określenia wzorów wniosków o udostepnienie danych z Rejestru Dowodów Osobistych oraz dokumentacji związanej z dowodami osobistymi (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1604)
   
Formularz elektroniczny: Udostępnianie z Rejestru Dowodów Osobistych dokumentacji związanej z dowodami osobistymi
   
Formularz tradycyjny:
   
Uwagi: