Ładowanie

 

Nazwa usługi: Udostępnianie danych z Rejestru Dowodów Osobistych w trybie jednostkowym
   
Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Gminy Izabelin

ulica 3 Maja 42
05-080 Izabelin
tel. 22 722 89 30



   
Wymagane dokumenty:
  • Wniosek o udostępnienie danych w trybie jednostkowym z Rejestru Dowodów Osobistych
  • Dokumenty potwierdzające interes prawny w udostępnieniu żądanych danych (jeżeli podstawą wystąpienia jest posiadane uprawnienie)
  • Dowód uiszczenia opłaty tytułem udostępnienia danych w kwocie 31 zł
   
Sposób załatwienia sprawy: Uzyskanie z Rejestru Dowodów Osobistych danych dotyczących jednego dokumentu lub danych dotyczących jednej osoby
   
Kogo dotyczy: Osoby fizyczne
   
Opłaty:

31 zł za dane dotyczące jednego dokumentu lub dane dotyczące jednej osoby.

Opłata za udostępnienie danych zgromadzonych w Rejestrze Dowodów Osobistych w trybie jednostkowym (31.00 zł.)
Musisz się zalogować aby dokonać płatności on-line

   
Czas załatwienia sprawy: Nie później niż w ciągu miesiąca od dnia złożenia wniosku
   
Tryb odwoławczy: Odwołanie od decyzji administracyjnej o odmowie udostępnienia danych wydanej przez organ gminy składa się w terminie 14 dni do właściwego miejscowo wojewody za pośrednictwem organu, który wydał decyzję
   
Podstawa prawna: Rozporządzenie
Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 października 2011 r. w sprawie określenia wzorów wniosków o udostepnienie danych z Rejestru Dowodów Osobistych oraz dokumentacji związanej z dowodami osobistymi (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1604)
Ustawa
z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 671)
   
Formularz elektroniczny: Udostępnianie danych z Rejestru Dowodów Osobistych w trybie jednostkowym
   
Formularz tradycyjny:
   
Uwagi: