| Nazwa usługi: |
Ustalenie numeru porządkowego |
| |
|
| Miejsce załatwienia sprawy: |
Urząd Gminy Izabelin Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami ulica 3 Maja 42 05-080 Izabelin tel. 22 722 89 30
• Złożenie: Biuro Obsługi Mieszkańca
• Odbiór: Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami – pok. Nr 2
lub przesłanie pocztą na prośbę wnioskodawcy
|
| |
|
| Wymagane dokumenty: |
- Wniosek o ustalenie numeru porządkowego
- dla budynku wybudowanego: • kopia przyjęcia budynku do użytkowania lub oświadczenie właściciela o przyjęciu budynku do użytkowania, • odbitka z mapy zasadniczej z naniesionym budynkiem (inwentaryzacja powykonawcza)
- dla budynku w trakcie budowy: • kopia pozwolenia na budowę lub oświadczenie właściciela o rodzaju realizowanej inwestycji, • plan zagospodarowania działki
- dla budynku prognozowanego do wybudowania: • oświadczenie o rodzaju planowanej inwestycji, • odbitka z mapy zasadniczej ze wskazaniem miejsca realizacji prognozowanej inwestycji
|
| |
|
| Sposób załatwienia sprawy: |
|
| |
|
| Kogo dotyczy: |
Osoby fizyczne i prawne |
| |
|
| Opłaty: |
Nie dotyczy
Brak
|
| |
|
| Czas załatwienia sprawy: |
do 30 dni |
| |
|
| Tryb odwoławczy: |
Nie dotyczy |
| |
|
| Podstawa prawna: |
Ustawa z dnia 17 maja 1989 r.- Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1151) Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2021 r. poz. 1368)
|
| |
|
| Formularz elektroniczny: |
Ustalenie numeru porządkowego budynku
|
| |
|
| Formularz tradycyjny: |
wniosek-o-ustalenie-numeru-porzadkowego.pdf |
| |
|
| Uwagi: |
o ustalenie numeru porządkowego występuje właściciel (współwłaściciel), użytkownik wieczysty nieruchomości. |