Ładowanie

 

Nazwa usługi: Ustalenie numeru porządkowego
   
Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Gminy Izabelin
Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
ulica 3 Maja 42
05-080 Izabelin
tel. 22 722 89 30


• Złożenie: Biuro Obsługi Mieszkańca • Odbiór: Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami – pok. Nr 2 lub przesłanie pocztą na prośbę wnioskodawcy

   
Wymagane dokumenty:
  • Wniosek o ustalenie numeru porządkowego
  • dla budynku wybudowanego: • kopia przyjęcia budynku do użytkowania lub oświadczenie właściciela o przyjęciu budynku do użytkowania, • odbitka z mapy zasadniczej z naniesionym budynkiem (inwentaryzacja powykonawcza)
  • dla budynku w trakcie budowy: • kopia pozwolenia na budowę lub oświadczenie właściciela o rodzaju realizowanej inwestycji, • plan zagospodarowania działki
  • dla budynku prognozowanego do wybudowania: • oświadczenie o rodzaju planowanej inwestycji, • odbitka z mapy zasadniczej ze wskazaniem miejsca realizacji prognozowanej inwestycji
   
Sposób załatwienia sprawy:
   
Kogo dotyczy: Osoby fizyczne i prawne
   
Opłaty:

Nie dotyczy


Brak

   
Czas załatwienia sprawy: do 30 dni
   
Tryb odwoławczy: Nie dotyczy
   
Podstawa prawna: Ustawa
z dnia 17 maja 1989 r.- Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021 r. poz. 1990 z późn. zm.)
Rozporządzenie
Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2021 r. poz. 1368)
   
Formularz elektroniczny: Ustalenie numeru porządkowego budynku
   
Formularz tradycyjny: wniosek o ustalenie numeru porządkowego1.PDF
   
Uwagi: o ustalenie numeru porządkowego występuje właściciel (współwłaściciel), użytkownik wieczysty nieruchomości.