Ładowanie

 

Nazwa usługi: Zaświadczenie o przeznaczeniu działki w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego
   
Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Gminy Izabelin

ulica 3 Maja 42
05-080 Izabelin
tel. 22 722 89 30



   
Wymagane dokumenty:
  • Wniosek o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego
  • Potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej
   
Sposób załatwienia sprawy: Usługa umożliwia złożenie do wybranej Instytucji Publicznej wniosku o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego.
   
Kogo dotyczy: Osoby fizyczne i prawne
   
Opłaty:

Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia wynosi 17 zł .

W przypadku składania dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa (przy reprezentowaniu wnioskodawcy przez pełnomocnika) należy uiścić opłatę skarbową w wysokości 17 zł .

Opłatę skarbową uiszcza się na rachunek bankowy Urzędu Gminy Izabelin (Nr Konta: 31 1020 1026 0000 1102 0023 6034 PKO BP SA II O/Warszawa), bądź bezpośrednio u inkasenta w Biurze Obsługi Mieszkańca.

Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia (17.00 zł.)
Opłata skarbowa za pełnomocnictwo (17.00 zł.)

Musisz się zalogować aby dokonać płatności on-line

   
Czas załatwienia sprawy: Do 7 dni
   
Tryb odwoławczy: Odmowa wydania zaświadczenia bądź zaświadczenia o treści żądanej przez osobę ubiegającą się o nie następuję w drodze postanowienia, na które przysługuje zażalenie. Oznacza to, iż w przypadku odmowy wydania zaświadczenia wnioskodawcy przysługuje prawo wniesienia zażalenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał postanowienie.
   
Podstawa prawna: Ustawa
z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 z późn. zm.)
- Art. 217
   
Formularz elektroniczny:
   
Formularz tradycyjny: WNIOSEK-zaswiadczenie_plan_aktual15.02.2022.pdf
   
Uwagi: